Caratteristiche di e batterie nichel cadmium

caratteristiche basi dibatterie di nichel cadmiu

1. Batterie di nichel cadmiu ponu ripetiri a carica è a scaricamentu di più di 500 volte, chì hè assai ecunomica.

2. A resistenza interna hè chjuca è pò furnisce alta corrente di scaricamentu.Quandu si scarica, a tensione cambia pocu, facendu una batteria di qualità eccellente cum'è una fonte di energia DC.

3. Perchè adopra un tipu cumplettamente sigillatu, ùn ci sarà micca fuga di l'elettroliti, è ùn ci hè micca bisognu di rinfurzà l'elettroliti in tuttu.

4. Paragunatu cù altri tipi di batterie, i batterie di nichel cadmiu ponu sustiniri l'overcharging o discharging, è sò simplici è convenienti per uperà.

5. L'almacenamiento à longu andà ùn degraderà u rendiment, è una volta cumpletamente carica, e caratteristiche originali ponu esse restaurate.

6. Pò esse usatu in una larga gamma di temperatura.

7. Perchè hè fattu di cuntenituri metallichi, hè meccanicamente robustu.

8. Batterie di nichel cadmium sò fabbricati sottu una gestione di qualità stretta è anu una affidabilità di qualità eccellente.

 

E caratteristiche principali di e batterie di nickel cadmium

1. High lifespan

Batterie di nichel cadmiupò furnisce più di 500 cicli di carica è scaricamentu, cù una durata di vita quasi equivalente à a vita di serviziu di u dispusitivu cù stu tipu di bateria.

2. Eccellente prestazione di scaricamentu

Sottu à e cundizioni di scaricamentu di corrente alta, e batterie di nichel cadmiu anu una bassa resistenza interna è caratteristiche di scaricamentu d'alta tensione, chì li facenu largamente utilizati.

3. Longu periodu di almacenamiento

E batterie di nichel cadmiu anu una longa vita di almacenamento è poche restrizioni, è ponu sempre esse caricate nurmale dopu un almacenamentu longu.

4. High rate charge performance

E batterie di nichel cadmiu ponu esse caricate rapidamente secondu i bisogni di l'applicazione, cù un tempu di carica cumpleta di solu 1,2 ore.

5. Wide range adattabilità temperature

Batterie di nichel cadmiu ordinariu ponu esse aduprate in ambienti di temperatura più altu o più bassu.E batterie d'alta temperatura ponu esse usate in ambienti di 70 gradi Celsius o più altu.

6. Valvula di salvezza Reliable

A valvula di salvezza furnisce funziunalità senza mantenimentu.E batterie di nichel cadmiu ponu esse usate liberamente durante i prucessi di carica, scaricamentu o almacenamentu.A causa di l'usu di materiali spiciali in l'anellu di sigillatura è l'effettu di l'agenti di sigillatura, ci hè assai poca fuga in batterie di nichel cadmium.

7. Wide gamma di appiicazioni

A capacità di nichelbatterie di cadmiu varieghja da 100mAh à 7000mAh.Ci sò quattru categurie cumunimenti usatu: standard, cunsumadore, high-temperature, è high currenti scaricamentu, chì pò esse appiicata à ogni dispusitivu wireless.


Tempu di Postu: Apr-21-2023
+86 13586724141