Differenza trà batterie di carbone è alkaline

Batteria Carbon Zinc 16.9

Materiale internu

Batteria Carbon Zinc:Cumpostu di bastone di carbone è a pelle di zincu, ancu s'è u cadmiu internu è u mercuriu ùn sò micca favurevuli à a prutezzione di l'ambiente, ma u prezzu hè prezzu è hà sempre un postu in u mercatu.

Batteria alcalina:Ùn cuntene ioni di metalli pisanti, alta currente, favurèvule à a prutezzione di l'ambiente, hè a direzzione futura di u sviluppu di a bateria.

 

Prestazione

Batteria alcalina:Moltu più durable di e batterie di carbone.

Batteria Carbon Zinc:Moltu più largamente utilizatu da a batteria alcalina, a capacità di a bateria di carbone hè chjuca.

 

Principiu di struttura

Batteria Carbon Zinc:Adatta per una piccula scarica di corrente.

Batteria alcalina:Grande capacità, adattatu per scaricamentu di corrente alta.

 

Pesu

Batteria alcalina:4-7 volte u putere di a bateria di carbone, 1,5-2 volte u prezzu di u carbone, adattatu per l'apparecchi d'alta corrente, cum'è camere digitali, ghjoculi, rasoi, topi wireless, etc.

Batteria Carbon Zinc:Serà assai più liggeru è adattatu per l'apparecchi di corrente bassa, cum'è l'orologio di quartz, u telecomando, etc.

 

Shelf Life

Batterie alcaline:A vita di u fabricatore hè di 5 anni, è ancu più longu finu à 7 anni.

Batteria Carbon Zinc:A vita generale hè di unu à dui anni.

 

Materiale è Prutezzione Ambientale

Batterie alcaline:Adatta per un altu voluminu di scaricamentu è un usu longu;basatu annantu à a so prutezzione di l'ambiente, senza riciclamentu.

Batteria Carbon Zinc:Prezzu bassu, sicuru è affidabile, ma cuntenenu sempre cadmiu, cusì deve esse riciclatu per evità danni à l'ambiente glubale.

 

Fuga di liquidu

Batteria alcalina:A cunchiglia hè d'acciaio, è ùn participa micca à reazzione chimica, raramente perde liquidu, a vita di conservazione hè più di 5 anni.

Batteria Carbon Zinc:A cunchiglia hè un cilindru di zincu cum'è u polu negativu, per participà à a reazzione chimica di a bateria, per quessa ch'ellu hà da perdite cù u tempu, è a qualità povira hà da perdi in uni pochi di mesi.

 

Pesu

Batteria alcalina:A cunchiglia hè una cunchiglia d'acciaio, più pesante di e batterie di carbone.

Batteria Carbon Zinc:A cunchiglia hè zincu.


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2022
+86 13586724141