Mantenimentu di batterie nichel cadmium

Mantenimentu di batterie nichel cadmium

1. In u travagliu di ogni ghjornu, unu deve esse pràticu cù u tipu di batterie chì usanu, e so caratteristiche basi, è u funziunamentu.Questu hè di grande significatu per guidà noi in l'usu currettu è u mantenimentu, è hè ancu assai impurtante per allargà a vita di serviziu di e batterie.

2. Quandu a carica, hè megliu per cuntrullà a temperatura di l'ambienti trà 10 ℃ è 30 ℃, è piglià misure di rinfrescante s'ellu hè più altu di 30 ℃ per evità a deformazione per u surriscaldamentu internu di a bateria;Quandu a temperatura di l'ambienti hè sottu à 5 gradi Celsius, pò causà una carica insufficiente è affettà a vita di a bateria.

3. Dopu à un periudu di usu, a causa di varii livelli di scaricamentu è anziane, ci pò esse insufficiente carica è degradazione di u funziunamentu.In generale, e batterie di nichel cadmiu ponu esse sovraccaricate dopu à circa 10 cicli di carica è scaricamentu.U metudu hè di allargà u tempu di carica da circa duie volte u tempu di carica normale.

4. A carica è a scaricamentu di e batterie deve esse strettamente operata secondu i requisiti è e specificazioni, è deve esse evitata a longa durata, a so carica, o frequenti undercharging.Una scarica incompleta, una scarica profonda di corrente bassa à longu andà o un cortu circuitu durante l'usu di a batteria sò fattori impurtanti chì causanu una riduzione di a capacità di a batteria è una durata di vita accurtata.À longu andà, l'usu è u funziunamentu illegale ùn anu micca solu l'usu, ma ancu inevitabbilmente affettanu a capacità è a vita di a bateria.

5. Quandubatterie di nichel cadmiuùn sò micca usati per un bellu pezzu, ùn anu micca bisognu di carica è almacenatu.In ogni casu, devenu esse scaricati à a tensione di terminazione (a luci d'avvertimentu di a batteria di a camera lampeggia) prima di esse imballati è almacenati in a scatula di carta di imballaggio originale o cù tela o carta, è poi guardatu in un locu seccu è ventilatu.


Tempu di post: May-06-2023
+86 13586724141